Här kommer du hitta protokoll och inspelningar från våra transformersmöten.
Tack för ett bra möte!
Vi märker att vi gärna vill ha denna typen av tid tillsammans då vi har mycket att prata om. Bra diskussioner kring utmaningar i de olika ämnena, mest fokus på biologi och kemi. Vi ser att vi är i behov av en gemensam bank med uppgifter, planeringar och laborationer så detta kommer vi att jobba vidare med. Till nästa träff ska man ha mejlat mig (linn.tidemann@ntig.se) material så som områdesplaneringar och laborationer som vi praktiskt ska jobba med i mindre grupper så att det kan komma upp på Hubben.
Inbjudan till möte kommer under v.37